Corbino.reismee.nl

Cebu

Barancay's in Cebu.

Gisteren een drietal shoots voor Terre des Hommes in de Barangay's van Cebu gefotografeerd, via de partner van TdH wordt alles geregeld want " zomaar" de Barancay's inlopen is niet mogelijk, gevaarlijk en gezien de ernstige misstanden op het gebied van kinderuitbuiting absoluut niet wenselijk, groot was onze verbazing dan ook dat grenzend aan de Barangay's allerlei resorts liggen... hoe makkelijk is het dan om wanhopige ouders en kinderen naar binnen te lokken. De verhalen die ik gisteren heb gehoord zijn gruwelijk en in mijn belevingswereld onbestaanbaar maar HET GEBEURT EN HET MOET STOPPEN! Het zelfrespect onder deze mensen is weg, kapot gemaakt? Ik kan er niet echt iets zinnigs over zeggen, de rust om goed na te denken heb ik momenteel niet maar het is intriest.

Morgenochtend ga ik met Cherryll van Terre des Hommes naar een aantal shelters en rehabilitatie centers van hun partner Force hier in Cebu om portretten te maken, ondanks het feit dat ik de kinderen niet herkenbaar in beeld mag brengen heel bijzonder en naar ik hoop waardevol om te laten zien dat het werk van TdH meer dan nodig is en kinderuitbuiting hoe dan ook gestopt moet worden! Morgen hoop ik weer een update te geven van onze ervaringen daar!

Reacties

Reacties

Alex

Lieve drie,
Het raakt mij diep in mijn ziel om te zien en te lezen waar jullie mee bezig zijn en het onrecht waar deze kinderen aan overgeleverd zijn. Doe wat jullie doen, en blijf de wereld tonen dat het zo niet langer kan.
In gedachten reis ik met jullie mee.

liefs Alexxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!